פרויקט החודש

רגיל

היום היה יום מגעיל בעיקר באינטנסיביות שלו ובתחושה שלא נשארה לי דקה לעצמי. ודווקא  מתוך תחושה המגעילה והמדכדכת שלי אני רוצה לעשות פרויקט חודשי ולכתוב כל יום חמישה דברים טובים שקרו לי. הם יכולים להיות דברים ממש קטנים והם יכולים להיות דברים גדולים.זה סוג של אימון להסתכל על הטוב בחיים כי לאחרונה אני שלילית על סף מרירות ואני לא אוהבת את עצמי ככה.

 אז הנה מתחילים:

 

1. צבעו לי את השולחנות בעבודה ועכשיו הרבה יותר נעים לי בעיניים.

2. היה לי טרמפ הביתה מה שחסך הטלטלות רצינית.

3. נן עשה את שיעורי הבית בצהרון וגם בא אליו חבר מה שגורם לי לסמן וי בכמה סעיפי תפקוד אימהי.

4. משקפי השמש החדשים שלי שממש הקלו עלי בנסיעה הבוקר.

5. פרויקט דילול הספרים בעבודה שגורם לי להסתכל באור חדש עיל המקום בו אני עובדת. משהו זז סוף סוף והוא זז כי אני מניעה אותו.

 

 

 

 

 

»

    • זה היה בהשראת הפרויקט והבלוג. אבל גם מחשבה שהתבשלה אצלי הרבה זמן כי  שתי לב שכשהכול בסדר לא מתייחסים לזה בכלל.

    • לכל ספריה יש אוסף של ספרים, ביניהם ספרי לימוד ישנים ולא רלוונטיים ואותם צריך להוציא מהמערכת כדי שיהיה מקום לספרים שמתווספים שיכולים להיות רלוונטיים ומעודכנים.
      מדובר בספרות מקצועית בד"כ ולא בספרי קריאה.
      הכרחי אבל קשה כשהאווירה במקום היא לשמור כמה שיותר על הקיים.
      צרות של ספרנים…

      • אנחנו שמים אותם בארגז ומרשים לכל מי שרוצה לקחת אותם ומה שלא גילו בו עניין אנחנו שמים במיחזור נייר או יוצרים מהספרים משהו חדש. לפעמים משתמשים בהם כחומר גלם או גוזרים מהם תמונות.

        זה נשמע מזעזע בהתחלה אבל זו פעולה שחייבת להיעשות.

  1. אחלה רעיון (למרות שכשאני מנסה לעשות את זה בשלבי מרירות מתקדמת מה שיוצא לי נשמע כמו- היום לא היה לי פנצ’ר…)

  2. את מרגישה שנן עשה את שיעורי הבית שלו עוד בצהרון מתוך חשק לעשות וסקרנות או שהוא עשה את זה בגלל שאתם אמרתם לו לעשות?

    • לא אמרנו לנן שהוא חייב לעשות שיעורים בצהרון, זה מה שיפה.
      לגבי חשק וסקרנות אני מקווה שיש לו חשק וסקרנות ללמוד אבל בינינו כמה חשק וסקרנות יש לילד כשהוא מקבל משימות די משעממות. עכשיו הוא לומד את הבסיס של הכתיבה וזה דורש בהכרח עבודה שחורה של אימוני כתיבה וקריאה.

      בכל מקרה זו התחלה טובה והרבה מעבר למה שציפיתי.

  3. נחמד מאד!

    אני למדתי בילדותי בבית ספר שבכל סוף יום היינו צריכים לכתוב, על דבר טוב שקרה. על משהו חדש שלמדנו, על מעשה טוב שעשינו, על מעשה פחות טוב,
    על דבר מענין שלמדנו ודבר לא הכי מענין…
    ועוד כל מיני כאלה.
    זה היה מן סיכום יום כזה.
    עד היום בערב לפני שאני נרדמת עח זה אני חושבת……

    לפעמים מאד קשה למצוא דברים טובים, וכשכבר מוצאים זה עושה כל כך נעים בלב.

    בהצלחה בהתבוננות על חצי הכוס במלאה (שאגב גם כשהיא ריקה היא בעצם מלאה באוויר..)

    • מה שיפה שדרך ההסתכלות הזאת אני מוצאת טוב גם בדברים שפעם נמצאו אצלי קשים. להפוך את הקושי לאתגר זו אחת המטרות שלי.

  4. פרוייקט נהדר. אני קיבלתי ממאמן שלי משימה לכתוב על עצמי, שימי לב, על עצמי! 5 דברים טובים שאני מגלה כל יום…חדשים…

    היום נשברתי. זה קשה. המטלה המקלה היתה (מקלה – אמרתי?) לבקש מחברים ומקרובים להגיד לי דברים כאלו עלי…אם אני לא יודעת בעצמי, אז שמישהו סוף סוף יגיד לי…נראה אותך מבקשת מישהו בקשה כזו…?

    • המשימה שלך נראית לי מאתגרת וחשובה. קשה לגלות על עצמך משהו חדש כל יום וזה מעורר למחשבה ולמודעות.
      למען האמת גם להגיד דברים טובים על מישהו אחר זה לא קל גם אם אוהבים אותו מאד כי זה דורש מחשבה והסתכלות מחדש על האדם.וגם יש חשש מכנות יתר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s