שירות מחורבן

רגיל

ההיגיון אומר שאם חברת תחבורה מתחלפת אבל אמורה לתת שירות דומה לחברה הקודמת כדאי שמישהו יודיע על השינויים לנוסעים.

למזלי לא הייתי חלק מהחבורה הנפגעת שחיכתה לשווא למונית שירות. אבל מסתבר שיום שלם עורק התחבורה הזה שותק בלי שאיש ידע על הסיבה לכך, על השינויים הצפויים אם צפויים וכו'.

 

אתמול חיפשתי מידע שיועיל לי מחר כשכן אצטרך לנסוע באותן מוניות שירות אבל לא ידעתי אפילו מה שם החברה החדשה ולא הופיע שום מידע בשום מקום אפשרי:

למשל באתר של עיריית מודיעין

למשל בפורום של מודיעין בתפוז (היה שם רק מידע שהתבסס על ניסיון אישי והרבה בילבול)

 

מוניות השירות לירושלים היו פתרון נפלא עבורי כל פעם שלא נסעתי עם טוליו באוטו. התחנה שלהם לא מאד רחוקה מהבית שלי (אם כי הייתי הולכת עד התחנה השנייה כדי שיגדלו הסיכויים שאעלה אם המונית הייתה מלאה), הנהגים היו מאד נחמדים ובסדר וכולי תקווה שזה ימשיך ככה אבל עצם הידיעה שיכול להיות מצב שאנשים יחכו שעות לשווא בלי שלאיש יהיה מידע על שינוי כל כך מהותי מרתיחה.

»

    • כאמור, באמת לא חסר איך. באתר של עיריית מודיעין יש פירוט על קווי התחבורה אבל מה, משנת 2009.

    • מה טוב בו? הוא עושה סיבוב ענק במודיעין ואז עוד סיבוב באיזורי פקקים בירושלים. שעה במקום חצי שעה זה הבדל מהותי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s