מה עשיתי בסופ"ש

רגיל

השתעלתי, לקחתי את נולי לשדה, סלט בורגול עם פלפלים קלוים ועדשים שחורות שהמצאתי,סידרתי את פינת הכביסה שאי אפשר היה לזוז בה (מביך שמחר יביאו לנו מכונה חדשה והיא תיראה ככה. טוב שנשארו לי שרידי פולניות), חליטה של דבש פרוסות לימון וג'ינג'ר -לבשל עם הרבה מים בסיר(אני הייתי היחידה ששתיתי), ראינו הופעה של חואקין סבינה וז'ואן מנואל סראט בדיוידי. נולי רקד, פתיתים (הדבר היחיד שנולי מוכן לאכול), סידרתי את ארון הבגדים (רק עכשיו נזכרתי לעבור לארון חורף ולא לארון מעורב, תודה באמת), קנינו לנולי עוד שני טריינינגים באייטש אנד או, יש לו עכשיו ארון שלם של בוב הבנאי בלי שהוא אי פעם ראה פרק של זה. קצת התבאס אבל אלה היו היחידים שממש נראו טוב וחשבנו להצטייד בגלל שאנחנו נטולי מכונת כביסה, ישבנו בארומה ישפרו וגילינו עד כמה המקום מחורבן, המון דברים היו חסרים להם, הם הכינו לי הפוך עם טעם שמזכיר חומר ניקוי (לא התלוננתי כי לא היו לי אנרגיות) וכן קליפה של ביצה בשקשוקה, אחי בא אלי וסידר לנו את הרשת הביתית ואכלנו פיצה.

חיים, אתם יודעים. היה נחמד.

תגובה אחת »

    • המתכון הוא כזה:
      קולים פלפלים בתנור שמים בשקית נילון ומקלפים
      משרים את הבורגול במיץ לימון ומים פושרים עד שהם נספגים בבורגול
      מבשלים את העדשים עד להתרככות (בין עשרים דקות לחצי שעה)
      מערבבים:
      בורגול, גבינה בולגרית, פלפלים קלויים חתוכים, עדשים . מוסיפים זעתר קצוץ. אם היו לי נענע  וכוסברה הייתי מוסיפה, שמן זית, מלח, פלפל. גם סומאק יכול להסתדר פה בזכות החמצמצות וזהו בערך.

      בכוונה לא כתבתי כמויות כי עשיתי לפי העין אבל אפשר לאלתר ולהוסיף מה שבא. לדעתי גם גרגירי חומוס ישתלבו פה יפה.

    • בגדול אין לי תלונות לארומה אבל זה פשוט סניף מחורבן.
      איזה כיף, פסטיבל הג’אז. חיים טובים יש לך.

      • אני לא משליך את יהבי על העולם הבא ולכן
        אני מנצל את זה הנוכחי עד כלות.
        לפחות מנסה עד כמה שאפשר.
        הפסטיבל היה חגיגה אמיתית.
        ביום הראשון הופיע דורון רפאלי ולהקתו. הוא מתופף מעולה ש ייסד בזמנו את להקת טררם. היו שם נגיעות אפרולטיניות.
        המופע השני היה של להקת Bad pluse שדובי לנץ, מנחה ומארגן הפסטיבל, תרגם את שמם ל- רע לתפארת 🙂 ואני תרגמתי את שם הלהקה ל-
         רע לכאורה:) שלושה נגנים שנראים חננים דפקו הופעה הכי אוונגרדית בעולם. הם שוברים כל מוסכמה בעולם הג’אז. משייטים בין הקטבים בניגודיות בולט,
        ומחליפים מקצבים בקצב מסחרר. הם זכו לתשואות יוצאות דופן ונתנו שם בערך חמישה הדרנים. ביום השני היו שלוש הופעות. – אלי דג’יברי הסקסופוניסט המופלא יחד עם קני ברון. אחר כך, חואן קרלוס קסאר, הפסנתרן והזמר  מבואנוס איירס ולהקתו עם טנגו ג’אזי מדהים. לא נעים לי להגיד לך ואת היית מתמוגגת מהמופע הזה. לקינוח קיבלנו את אגברטו ג’יסמונט, הפסנתרן והגיטריסט הברזילאי הוורטואוז. קיצר, היה פסטיבל משובב ומענג.  

כתיבת תגובה